Modul în care privim achiziția de mașini s-ar putea schimba. Potrivit unui studiu, unu din patru cumpărători alege să-și achiziționeze mașina online. Așadar, un sfert dintre noi suntem gata să dăm un simplu clic pentru a cumpăra un autovehicul.
Într-o eră dominată de digital, acest trend nu ar trebui să ne surprindă. Conform raportului EY Mobility Consumer Index, citat de startupcafe.ro, la care au participat 15 mii de persoane din 20 de țări, procentul celor care intenționează să cumpere online o mașină a crescut de la 18% în 2021 la un impresionant 25% în prezent.
Studiul dezvăluie și o creștere a preferinței pentru achiziția la reprezentanță, de la 54% în 2021 la 61% în 2024.
Abordarea este una hibridă: 87% dintre respondenți folosesc instrumente online pentru a se informa înainte de a cumpăra un vehicul, apoi cei mai mulți oameni doresc să interacționeze fizic cu mașina, să o vadă, să o simtă, înainte de a semna actele. Nu e vorba doar de a face clic, ci și de a trăi experiența.
În privința vehiculelor electrice, studiul ne arată că reprezentanțele joacă un rol crucial în tranziția spre această nouă eră. Majoritatea scepticilor în privința vehiculelor electrice preferă să interacționeze cu un agent de vânzări la reprezentanță. Acest lucru subliniază importanța educației și a interacțiunii umane în acest domeniu emergent.
Așadar, fie că sunteți fani ai shoppingului online sau preferați experiența tradițională, lumea auto se adaptează pentru a satisface nevoile fiecăruia dintre noi.
The post Numărul cumpărătorilor care achiziționează mașini online a crescut appeared first on tvrinfo.ro.