Costurile abonamentelor pentru platformele pe care putem să vedem filme sunt tot mai scumpe. Utilizatorii nemulțumiți sunt dispuși să își închidă conturile

Share

Costurile pentru serviciile de streaming, adică abonamentele pentru platformele pe care putem să vedem filme precum Netflix, HBO Max sau Disney Play, sunt în creștere. Iar răspunsul utilizatorilor este pe măsură. Se declară nemulțumiți de acest lucru și sunt dispuși chiar să își inchidă abonamentele.

Cheltuielile medii lunare pentru astfel de servicii au crescut cu aproape o treime față de anul trecut. Aceasta este una dintre concluziile studiului Deloitte Digital Media Trends 2024 care oferă o perspectivă clară asupra evoluției pieței de streaming video. Haideți să vedem și alte date.

Generațiile Millennials și Gen Z sunt cei mai mari consumatori, cu abonamente care valorează în medie 67 și respectiv 63 de dolari pe lună, comparativ cu Boomers și cei născuți înainite de 1945, care cheltuiesc 53 și respectiv 37 de dolari

Aproape jumătate dintre respondenți, 48%, spun că și-ar anula abonamentele dacă prețurile ar crește cu încă 5 dolari pe lună. De asemenea, peste o terime dintre consumatori consideră că ceea ce găsesc pe astfel de platforme nu își merită banii.

Pentru a atrage și pentru a-și păstra clienții, companiile de streaming recurg la diverse strategii, inclusiv abonamente mai ieftine cu reclame, pachete de servicii și tarife reduse pentru contractele pe termen lung. Rata de anulare a abonamentelor a scăzut ușor la 40%, dar rămâne mai mare pentru Millennials și pentru cei din Gen Z.

Platformele de social media joacă un rol important în influențarea preferințelor consumatorilor. Aproape 50% dintre participanții la studiu ar petrece mai mult timp pe platformele de streaming video dacă ar găsi mai ușor conținutul. Peste jumătate dintre cei sub 41 de ani spun că social media le oferă recomandări mai bune pentru vizionare decât platformele de streaming video.

Studiul arată și o preferință arzătoare pentru conținutul generat de utilizatori. Aproximativ 47% dintre Gen Z și o treime dintre Millennials preferă videoclipurile de pe rețelele sociale și transmisiunile live, precum și conținutul distribuit de creatori online în care au încredere.

Este evident că serviciile de streaming video trebuie să se adapteze rapid pentru a face față cererii consumatorilor și concurenței din partea platformelor de socializare și a jocurilor.

The post Costurile abonamentelor pentru platformele pe care putem să vedem filme sunt tot mai scumpe. Utilizatorii nemulțumiți sunt dispuși să își închidă conturile appeared first on tvrinfo.ro.

  

Ultimile Stiri

Alte Stiri